!! MiTi !!

آشتی اندیشه و عمل

!! MiTi !!

آشتی اندیشه و عمل

POSTITIVE THINKING

« مهم نیست که فکر کنی نصف یه لیوان خالیه یا اینکه نصف دیگرش پُره. مهم اینه که باور کنی که لیوان همیشه داره پُر می شه.»




خوشبختی در بودن است و برای ما ، در انسان بودن و نه تظاهر به انسانیت. پس امیدوار، هوشیار و مثبت باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیای اس ام اس جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.bia2sms.royablog.com

سلام دوست عزیزم ممنون که اومدی ولی چرا حالا که زحمت کشیدی و نظر دادای نظرت خالی بودددددددددددد . خیلی خوشحال شدم که بهم حداقل یه نظر خالی دادی ممنون .
راستی وبت حرف نداره ها .
اگه خواصتی منو اد کن تا از اطلاعات هم بهره ببریم .
آی دی من : payam00200

مسناو یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.masnav-a.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
با تبادل لینک موافقی اگه موافقی وبلاگ من را با اسم {مسناو وبلاگ تفریحی و هنری اموزشی خبری و علمی پژوهشی} لینک کن و به من خبر بده تا من هم تو را لینک کنم
به امید موفقیت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد