!! MiTi !!

آشتی اندیشه و عمل

!! MiTi !!

آشتی اندیشه و عمل

پنجره ی ذهن من

هر روز در زندگی ام به دنبال جستجوی راهی بهتر میدوم
برای زندگی و دیدن چیزهایی که واقعی نیستند و برای حس کردن تغییرات
افکار مؤثر و متحرکم از فضای بدون شکل و پایان عبور میکنند
در این سفر درباره ی همه ی گذشته ها سخن میگویم
بسیاری از مسافرین بر  ابرهای شناور به آهستگی در محل محدود به صخره ی خود فرود می آیند و به سوی متزلزل خود سُر می خورند تا آزادی از دست رفته در اثر حیله و فریب را اعلام کنند
زیرا آنها دیگر به فضای باز فکر نمی کنند
خانه های دیگر و بسیاری مدارس
شب هایم پراست  از رویای باد که بر خانه ها اشک می ریزند
و بر خانه من، نه!
من ایمن هستم با کمک منبعی ناشناخته، هنگامی که از پنجره ی ذهنم نگاه می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد